Proje Yönetimi ve Danışmanlığı

Müşterilerimize global olarak kabul edilmiş PMI (Project Management Institute) yöntemlerini kullanarak tam proje yönetimi hizmeti vermekteyiz. İyi kanıtlanmış güvenilir sistemler, müşteri hedeflerini karşılayacak etkili proje yönetimi sağlar. Bunun için gerekli aşağıdaki çalışmaların yapılması:

  • Ana proje programının hazırlanması ve nihayetlendirilmesi
  • Kritik yol analizi ve incelemeleri
  • Proje adımları ve kararlaştırılan planın uygulanması
  • Detaylı maliyet ve sözleşme kontrolü
  • Alan alt yapı ve yardımcı işletmeler
  • İnşaat & Yapı işleri takip ve yönetimi
  • Süreç ve performans yönetimi
  • Ürünlü ve ürünsüz işletmeye alma planlaması ve yönetimi
  • Bakım, planlama ve yönetim.

Konsept Planlama (Talebe Özel Çalışma) ve Fizibilite Çalışmaları

Günümüz iş hayatındaki en önemli performans göstergeleri, yüksek verimlilik, sürdürülebilirlik ve karlılıktır. TURUNCU Danışmanlık, ilgili pazarlardaki riskleri en aza indirmek için objektif analiz, teknoloji, inşaat ve devreye alma hizmetleri vermektedir. TURUNCU Danışmanlık, gelecekte enerji ve malzeme maliyetleri ile ürün özelliklerinde gerçekleşebilecek değişiklikleri de karşılayabilecek maksimum esnekliği sağlamayı amaçlamaktadır.

Bu nedenle TURUNCU Danışmanlık aşağıdaki konularda analizler yapar:

  • Pazar araştırması ve fizibilitesi
  • İş ve master planları ve durum tespiti
  • Kesin maliyet tahminleri ve bütçeler.

Planlama ve Dizayn

TURUNCU Danışmanlık, müşterileriyle proses tipi ve teknoloji optimize edilmiş üretim kapasiteleri, işletme maliyetleri ve üretim bölgesinin yerleşimi konusunda müşterek olarak çalışmalarını yürütür.

Bu adımlar şunları içerir;

  • Teknik, operasyonel ve inşaat durum tespiti
  • Proses teknolojisi, tasarım ve tesis yerleşimleri
  • Proses Akış Şemalarının oluşturulması (P&ID)

Detay Mühendislik ve ARGE

TURUNCU Danışmanlık çoklu disiplin dizaynına yapısal yaklaşım sağlar. Bu çalışmaların içeriği genellikle şunlardır;

  • Temel ve detaylı tesis tasarımı ve özellikleri
  • Mekanik, elektrik ve proses kontrol mühendisliği
  • İnşaat ve yapısal tasarım
  • Enerji ve altyapı sistemleri mühendisliği
  • Mühendislik standartlarının hazırlanması
  • Tasarım incelemeleri
  • Çevre Mühendisliği
  • Tasarım, imalat ve tedarik koordinasyonu
  • Reçete araştırması
  • Ürün geliştirme
  • Ambalaj tasarımı ve pazarlama faaliyetleri

Tedarik Süreç Yönetimi

Satın alma süreci tüm projelerde kritik bir adımdır ve olası risklerden kaçınmak için yüksek derecede uzmanlık, dikkat ve özenle ele alınmalıdır. Satın alma ve sözleşme matrisine yaklaşım başlangıçta tanımlanmalıdır. TURUNCU Danışmanlık’ın tedarik süreç yönetimi ile ilgili aşağıdaki konularda engin bir tecrübesi vardır:

  • Sözleşme stratejisi ve planlama
  • Anket/araştırma ve sözleşme belgeleri
  • Teklif değerlendirmesi
  • Sözleşme müzakeresi ile ilgili yardım
  • Denetimler ve ekspertiz
  • Kalite güvence planlaması ve yönetimi
  • Tedarikçi değerleme ve gözetimi
  • Kalite denetimleri ve muayene
  • İnşaat ve test süpervizörlüğü
  • Sözleşme garantilerinin uygulanması

Montaj & Devreye Alım

Doğru kurulum ve devreye alma, yüksek derecede operasyonel güvenilirlik sağlayacaktır. Sorunsuz bir başlangıç elde etmek için operasyona uygun doğru hazırlanmış kurulum ve devreye alma prosedürlerinin takip edilmesi gereklidir.

Tüm TURUNCU Danışmalık personeli ve mühendisleri, hem yerel hem de yurtdışında birçok kurulum ve devreye alma görevlerinde kazanılan kapsamlı pratik deneyimlerden yararlanmaktadır. Bu tecrübeler, bazen son derece zor koşullar altında kazanılan profesyonel deneyimlere dayanır.

Satış Sonrası Destek & Servis

TURUNCU Danışmanlık, çözüm ortakları ile müşteriler arasında yedek parça ve servis mühendisleri için bir iletişim ofisi görevi de görmektedir. Ayrıca, TURUNCU, kendi bünyesindeki atölye vasıtası ile imal edilen parçalar için bakım planlaması ve yürütme ile yedek parça ve servis desteği de sağlamaktadır.